مقالات

شارژر هوشمند یا شارژ ایمن یعنی چی؟

شارژر هوشمند

شارژر هوشمند و ایمن چیست؟

با سلام خدمت همراهان و مشتریان فروشگاه کاور
حتما شما هم به تازگی با کلماتی مثل شارژر هوشمند یا شارژر ایمن و از این قبیل موارد مواجه شده آید چه بسا مشتریان خودمون که از سایت خرید کرده باشند حتما به این عنوان رسیدن.

خب حالا شارژر هوشمند یا ایمن چیه و چه کارایی هایی داره؟
باید گفت این شارژر تفاوت اصلی که با شارژر های نسل قدیمی تر داره اینه که میکروچیپ های هوشمند داره و توانایی های خاصی رو برای شارژر و استفاده بهتر کاربر فراهم میکنه.

مثلا از شارژ شدن بعد از پر شدن باتری گوشی جلوگیری میکنه، از ولتاژ و یا آمپر بیش از حد مجاز جلوگیری میکنه، از داغ شدن گوشی و حتی اتصال کوتاه و سوختن و انفجار گوشی هم جلوگیری میکنه!

شارژر هوشمند

تمام موارد ذکر شده توسط همون میکروچیپ هایی که داخل شارژر تعبیه شدن کنترل میشن و کاربر با خیال راحت میتونه گوشیش رو بزنم به شارژ و شب بخوابه و حتی به پریز برق یا سه راهی های بدون محافظ وصل کنه چون این شارژر خودش یک محافظ تمام عیاره. این مدل شارژر معمولا چند پورت ارائه میشن و به طور معمول حداقل یک پورت Type C و یک پورت USB دارند تا هر کاربری با هرمدل گوشی بتواند از شارژ هوشمند و ایمن برخوردار شود.

یکی از برند هایی که در حال حاض در ایران و سراسر دنیا موجود برند یوسامس هست که توانایی شارژ انواع گوشی هارا دارد حتی آیفون های سری 12 را پشتیبانی میکند، از استاندارد هایی برای شارژ دیگر گوشی ها بابرند های مختلف برخوردار است و خود را در رده بالایی در شارژر ها قرار می دهد. شارژر های هوشمند معمولا اندازه کوچک و دوشاخه هایی با استاندارد آسیا و از جمله ایران دارند تا با هر پریز برق و سه راهی و چند راهی های محافظ دار و ساده در هر کشوری سازگاری داشته باشند و انواع ولتاژ و توان ورودی در تمامی کشور های جهان را پوشش دهد.

شارژر هوشمند

بهتون پیشنهاد میکنم برای استفاده از این مدل شارژ ها حتما یک کابل اورجینال هم تهیه کنید تا سرعت و ایمنی بیشتری داشته باشید و حتی میتونید از کابل های هوشمند استفاده کنید که با این کار یک پک کامل تهیه میکنید که از هر جهت خیالتون بابت شارژ کردن گوشی هوشمندتون راحت میشه.

خب حالا از کجا بفهمیم هوشمند و ایمن و کدوم برند ها اینو دارن؟؟
خب اگر خرید حضوری داشتید که از فروشنده درخواست کنید که مطابق نیازتون براتون شارژر بیاره اما اگر خرید آنلاین داشتید به میتونید خیلی راحت به سایت ما و قسمت مقالات سر بزنید و اطلاعات اون شارژر رو با اطلاعاتی که ما داخل این مقاله گذاشتیم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *