از اصلی ترین اولویت های مجموعه کاور www.cover.ir  رفع نیاز مشتریان به بهترین صورت ممکنه می باشد، در این راستا تمام سعی و تلاش ما بر آن است  که سفارشات به بهترین نحو به دست مشتریان برسد، لذا قبل از ارسال کالا به مشتریان، کارشناسان ما سلامت فیزیکی کالا را تایید می کنند و هولوگرام سلامت فیزیکی را بر روی کالا می چسبانند. با وجود این در صورتی که پس از خرید کالا ، مشتریان با مشکلاتی نظیر مشکلات فیزیکی و مشکلات فنی کالا روبرو شوند،  cover.ir  درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. کالا ها ی ارائه شده در وب سایت  cover.ir  باید سالم به دست مشتریان برسند برای محصولاتی که نیاز به تست دارند، کاور 24 ساعت فرصت برای اطلاع رسانی و 3 روز فرصت برای  بازگشت کالا درنظر گرفته است.

 شرایط بازگرداندن کالا

 اگر محصول سفارش داده شده ، اشکال فنی داشته باشد

 – مشکلات فنی باید تا 24 ساعت پس از دریافت کالا از مسئول مربوطه ، به پشتیبانی  کاور اطلاع داده شوند.

– لازم به ذکر است جعبه محصولات تا پایان 3 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و به صورت سالم بازگردانده شود.

– استفاده از سرویس بازگرداندن کالا تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به بازگردانده شود.

– آسیب رساندن  به هلوگرام تایید سلامت فیزیکی  کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 – در صورتی که امکان تشخیص و مغایرت کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده بدون باز کردن جعبه قابل مشاهده باشد، بدون باز کردن جعبه باید کالا بازگردانده شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

– کارشناسان  بخش صدور کالا قبل از ارسال کالا ،  هر کدام از  کالا ها را بررسی کرده  و صحت کالای ارسالی با کالای سفارش داده شده را بررسی می نمایند لذا در صورت وجود هر مغایرتی مشتریان می بایست حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش  از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل عدم مغایرت کالا را اطلاع دهند .

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و همچنینجعبه اصلی باید سالم و به شکل اولیه خود نگه داری شود و به مجموعه بازگدانده شود.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز شدن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود .

– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کالا و کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.مشتریان می توانند با تماس تلفنی به کارشناسان خدمات پس از فروش مشکل را با آنها درمیان بگذارند.

  اگر کالای سفارش داده شده، دارای آسیب دیدگی یا مشکلات فیزیکی و ظاهری باشد

 – آسیب‏‏  های فیزیکی باید طی 24 ساعت پس از دریافت محصول، به پشتیبانی COVER.IR  از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و به شکل سالم بازگردانده شود .

 این سرویس تنها در صورتی قابل استفاده می باشد که کالا در جعبه اصلی خود به مجموعه کاور بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات،یاد داشت آدرس یا هر مورد دیگری روی محصول و یا جعبه اصلی کالا، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد. مشتریان می توانند با تماس تلفنی به کارشناسان خدمات پس از فروش مجموعه COVER.IR مشکل را با آنها درمیان بگذارند.

انصراف از خرید

–  در صورتی که مشتری از خرید کالا منصرف شود، درخواست ارجاع کالا درصورتی قبول می باشد که  جعبه باز نشده باشد و کاملا وکیوم و پلمپ باشد.

اگر کالا  در اثر جا به جایی آسیب دیده باشد

 – آسیب‏‏ دیدگی محصول سفارش داده شده، باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و به طور کاملا سالم بازگردانده شود .

– در صورتی که آسیب محصول در لحظه تحویل کالا رویت شود مشتری می بایست از تحویل آن امتناع نماید.

 هزینه ارسال محصول از طرف مشتری به مجموعه COVER.IR  چطور محاسبه می شود؟

 – بعد از بازگشت کالا به مجموعه کاور، کارشناسان بخش مربوطه به بازدید کالا می پردازند و در صورتی که کارشناسان ایراد فنی و یا مغایرت محصول را با کالای موجود در سایت تایید نمایند، هزینه ارجاع کالا با مجموعه COVER.IR می باشد.