سوالات متداول
1 - آیا محدودیتی در تعداد و نوع محصولات وجود دارد؟

سایت  cover.ir  در حال حاضر فقط به صورت تخصصی تمرکز خود را در عرضه  لوازم جانبی گوشی قرار داده است لذا مشتریان می توانند محصولات موجود در سایت را ثبت سفارش کرده و سفارش خود را دریافت نمایند.

در صورت نیاز به کالایی غیر از کالاهای موجود در  وب سایت می توان به صورت تلفنی با کارشناسان cover.ir  ارتباط بر قرار کرده و درخواست خود را مطرح نمایید و یا سفارش خود را به همراه شماره تماس خود در پنل کاربر در قسمت تماس با ما ثبت نمایید که در صورت امکان کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت .

در ضمن cover.ir  دارای پشتیبانی آنلاین می باشد که کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین از ساعت 9 الی 18 پذیرای در خواست های شما می باشند.

2 – نحوه پرداخت جهت خرید کالا به چه نحوی است؟

Cover.ir  در نظر دارد مشتریان جهت پرداخت هزینه خرید کالا ها از 3 روش:

  • پرداخت آنلاین 
  • واریز کارت به کارت
  • واریز به حساب

استفاده نمایند، لذا برای این امر در پنل خرید کالا هر 3 گزینه فعال می باشد و بعد از پرداخت  مبلغ لازم است مشتری کد تراکنش خود را در قسمت پنل کاربری در بخش خرید وارد نموده تا کارشناسان ما اقدام به ارسال کالا نمایند.

3 - اتصال به سیستم شتاب به چه صورت انجام می پذیرد؟

سیستم شتاب  از اواسط سال 1381 مورد بهره‌برداری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. با ایجاد مرکز شتاب، کارت همه بانک‌های عضو در این مرکز با رعایت استانداردها بر روی پایانه‌های فروش (POS) و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) سایر بانک‌ها و همچنین دستگاه های کارتخوان شعب (PINPAD) ، درگاه های پرداخت اینترنتی، تلفن بانک و... سایر بانک ها نیز قابل استفاده است.با استفاده از امکانات شبکه شتاب همه دارندگان کارت اعضا این شبکه در حال حاضر می‌توانند از هریک از دستگاه‌های خودپرداز متصل به این شبکه وجه، موجودی خود را دریافت نمایند و یا با استفاده از پایانه‌های فروش متصل به شتاب اقدام به خرید خدمات و کالا نمایند.

4 – میزان هزینه ارسال کالا چقدر است و هزینه ارسال کالا با کیست ؟

در محدوده مشخص شده با رنگ سبز هزینه ارسال فوری کالا  10 هزار تومان، در محدوده مشخص شده با رنگ آبی هزینه ارسال کالا  15 هزار تومان و هزینه ارسال کالا در محدوده مشخص شده با رنگ قرمز 20 هزارتومان می باشد، تمامی سفارشات مشتریان شهر تهران بوسیله پیک های آنلاین که قابل چک کردن می باشند ارسال می شوند، همچنین  در سایر محدوده ها نیز تحویل از طریق اسنپ و الوپیک انجام می شود اما هزینه توسط خریدار به پیک پرداخت خواهد شد، در سایر نقاط کشور نیز هزینه ارسال برابر با مقدار هزینه درخواستی اداره پست، جهت پست کالا می باشد ،پرداخت هزینه ارسال با مشتریان می باشد. برای هزینه ارسال شهرهای دیگر کشور برای بسته های زیر 500 گرم با هزینه ثابت 10 هزار تومان می باشد اما چنانچه بسته محصول وزن بیشتری داشته باشد کارشناسان ما با شما جهت هماهنگی هزینه دقیق پستی تماس خواهد گرفت.  

در صورتی که مشتری بیش از یک صد هزار تومان از سایت www.cover.ir خرید نماید، هزینه ارسال کالا به عهده شرکت می باشد.

نقشه تهران

5 - هزینه بازگشت کالا بر عهده کیست؟

شرکت در نظر دارد در صورتی که کالای ارسالی به مشتری دارای مشکلات ذکر شده در بخش مرجوعیات باشد، کالای ارسالی را تعویض نماید و هزینه ارسال کالا با شرکت می باشد، اما اگر بنا به سلیقه شخصی یا تغییر نظر کاربر باشد هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری است.

6 - آیا برای خرید از cover.ir حتما باید در سایت عضو شد؟

جهت ارتقاء و تسهیل امر فروش کالا شرکت cover.ir لازم دانسته است، مشتریان قبل از خرید کالا در سایت عضو شوند.

لذا برای عضویت در سایت لازم است در پنل عضویت اقدام به عضو شدن نمایند، که انجام مراحل ثبت نام کمتر از 30 ثانیه وقت نیاز دارد.

7 - آیا می‌‏ توان به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشت؟

بله کاربر می تواند با ورود به پنل کاربری خود به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشد و همچنین در صورت نیاز می توان جهت آگاهی از خرید های گذشته با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمائید.

8 - آیا می توان در هر زمان از شبانه روز درخواست خرید داد؟

بله  از مزایای فروشگاه های اینترنتی امکان خرید در تمامی ساعات شبانه روز می باشد و سفارش در اولین ساعات روز کاری پیگیری و ارسال خواهد شد. اگر ساعت بعد از ساعات اداری باشد، در روز بعد از ثبت سفارش به سفارش رسیدگی و ارسال خواهد شد.

9 - آیا می‌توان برای دوستان خود خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله در سایت www.cover.ir امکان ارسال کالا به تمامی نقاط کشور وجود دارد و در بخش دریافت کالا می توانید نام تحویل گیرنده کالا را ثبت نمائید.

10 - از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

بعد از ثبت سفارش و تایید پرداخت توسط کارشناسان بخش مالی، یک پیام از طریق سامانه پیام رسان www.cover.ir  یا ایمیل برای مشتریان ارسال می شود. لذا در صورتی که مشکلی جهت ارسال کالا به وجود آید، کارشناسان بخش ارسال کالا با شما تماس خواهند گرفت. در همین راستا در صورتی که محصول با پست برای مشتری ارسال شود کد رهگیری مربوط به پست نیز برای مشتری ارسال می شود .

11 – آیا می‌‏توان پس از واریز مبلغ سفارش را ابطال کرد یا تغییر داد؟

بله.در این صورت لازم است با کارشناسان بخش فروش تماس گرفته تا در خواستتان پیگیری شود.

12 - می‏‌توان سفارش را تلفنی انجام داد؟

بله- در صورت عدم دسترسی به اینترنت مشتریان می توانند با کارشناسان فروش تماس گرفته و پس از اعلام نام و نوع کالا و یا کد محصول اقدام به ثبت سفارش نمایند.

کد محصول : هر کدام از محصولات سایت دارای یک کد محصول یکتا  می باشند.

13 - برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که به من کمک کند؟

کارشناسان بخش محتوا نویسی تمام سعی و تلاش خود را جهت معرفی کامل کالا از تمامی جهات کرده اند اما چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارید می توانید با کارشناسان فروش مشورت نمایید.

14 - آیا امکان خرید عمده از یک کالا در سایت وجود دارد؟

در سایت cover.ir  امکان خرید عمده  وجود دارد، لذا باید به  بخش خرید عمده مراجعه نمایند و درخواست خود را ثبت نمایند پس از بررسی درخواست کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند.

15 - پیش از خرید کالا، آیا می توان از مشخصات کالا مطلع شد؟

بله  کارشناسان ما تمامی اطلاعات مربوط به هر یک از کالا ها را در زمینه اطلاعات فنی و اطلاعات ظاهری و ... را برای هر کالا بیان نموده اند و مشتریان می توانند قبل از خرید کالا با مراجعه به بخش توضیحات نسبت به اطلاعات کامل در مورد کالای مورد نیاز خود آگاه شوند. اما چنانچه توضیحات و عکس ها جهت انتخاب کافی نبود، همکاران ما در بخش فروش پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

لازم به ذکر است cover.ir جهت تهیه عکس های با کیفیت بجز عکس های کارخانه ای محصولات برای آشنایی بیشتر برخی کالاها از آتلیه اختصاصی خود بهره می برد .

16 - با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

کلیه کارت های عضو شتاب قابلیت خرید از سایت های اینترنتی را دارند و برای خرید انلاین نیاز به دانشتن CVV2 و رمز اینترنتی می باشد. اگر رمز دوم نداشته باشید می توانید از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب خرید نمایید.

17- آیا می توان سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل گرفت؟

از دیگر امکانات موجود در سایت  cover.ir   جهت رفاه حال مشتریان امکان تنظیم زمان دریافت کالا توسط مشتریان می باشد،  لذا مشتریان می بایست در بخش مربوطه و یا تلفنی درخواست خود را ثبت نمایند.

18 - آیا می‏‌توان کالای سفارش داده‌‏ شده را با مراجعه حضوری تحویل گرفت ؟

در حال حاضر فروش فقط بصورت اینترنتی می باشد و لذا امکان مراجعه به انبارها وجود ندارد.

19 - گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ برای دریافت خدمات گارانتی چکار باید کرد؟

هر کالا متناسب با نوع خدمات خود دارای گارانتی می باشد، لذا جهت اطلاع کامل از گارانتی ها به قسمت مرجوعی کالا رجوع فرمائید.

20 - اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده شده مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام داد؟

در سایت www.cover.ir تمام تلاش بر آن است، که محصول ارسالی به مشتریان کوچکترین مغایرتی با محصول نمایش داده شده در سایت نداشته باشد، لذا از آنجا که نمی توان از خطای انسانی چشم پوشی کرد، در صورت مواجه شدن با این مسئله  فورا مراتب را با پشتیبانی سایت به صورت تلفنی مطرح نمائید. 

21 - آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

بله، قیمت تمامی کالاها توسط کارشناسان محتوا نویسی به روز می شود.

22 - آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟

بله برای آن دسته از مشتریانی که عضو ویژه شرکت می باشند تخفیف در نظر گرفته شده است و آن دسته از مشتریانی که می خواهند به صورت عمده اقدام به خرید کنند میتوانند درخواست خود را در بخش فروش عمده ثبت نمایند.