شرایط استفاده از گارانتی کالا 

 به منظور استفاده از خدمات گارانتی باید مبلغ گارانتی را پرداخت نموده باشید، دارا بودن هولوگرام تایید سلامت فیزیکی الزامی می باشد و تاریخ خرید و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.

کالاهای دارای QC و شرینک کارخانه ای درصورت باز شدن پلمپ قابل مرجوع نیستند مگر که کالا را با هزینه خدمات گارانتی با گارانتی کاور خریداری کرده باشید که در این صورت باید کالا دارای هولوگرام اختصاصی cover باشد.

در چه صورت کالا از گارانتی خارج می شود 

 کالا ای که بر چسب هولوگرام یا شماره سریال آن مخدوش شده و یا با شماره سریال کالا مطابقت ندارد شامل گارانتی نمی باشد.

ضمانت کالا، محدود به عیب های ناشی از ساخت است و شامل آسیب هایی نظیر آتش گرفتن, ضربه، نفوذ آب و سایر مایعات نظیر شربت و یا مایعات و محلول های شیمیایی ، شکسته و خراشیده شدن، زنگ زدگی بر اثر مجاورت با آب و یا آب و هوای مرطوب، نوسانات شدید برقی، استفاده نامناسب از محصول و یا دستکاری، تعمیر توسط افراد غیر مجاز و فاقد پروانه تعمیرات  نمی باشد.

جهت استفاده از ویژگی های خدمات پس از فروش، هولگرام تایید سلامت فیزیکی الزامیست؛ زیرا دارنده ی آن، صاحب کالا یا نماینده ی وی محسوب می‌شود.

تشخیص درست عیوب دستگاه برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش  cover.ir است.

بدیهی است که استانداردها مطبق استاندارد سایر کالا است و به صورت کارسناسی است و سلیقه ای نیست.

بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس cover.ir می باشد .

شرایط ساقط شدن ضمانت کالا

 هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد نا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی

  1. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
  2. مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ فاکتور
  3. مخدوش و پاره کردن هولوگرام تایید کالا
  4. مخدوش شدن شرینک بسته بندی
  5. هرگونه آسیب کالا مثل خط و خش و تغیرات ظاهری مثل کثیف شدن و …

موارد مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی 

1 – اصل فاکتور خرید یا کد خرید

2 – جعبه کالا و سته بندی به صورت اولیه کارتن یا شرینک

3 – هولوگرام تایید سلامت کالا