مقالات

منظور از شارژر هوشمند چیست؟ شارژر ایمن چه نوع شارژری است؟

شارژر هوشمند

منظور از شارژر هوشمند چیست؟ شارژر ایمن چه نوع شارژری است؟

با سلام خدمت همراهان و مشتریان فروشگاه کاور، حتما شما هم به تازگی شارژر هوشمند یا شارژر ایمن و از این قبیل موارد را شنیده اید و اگر از مشتریان ما باشید حتما با این عناوین آشنا شدید. اگر هم تا الآن به گوش شما نرسیده ما توی این صفحه برای شما به طور کامل توضیح میدهیم.

شارژر هوشمند یا ایمن چیه و چه کارایی هایی دارد؟

باید گفت شارژر های هوشمند تفاوت اصلی که با شارژر های نسل قدیمی دارند این است که مجهز به میکروچیپ های هوشمند شده اند که قابلیت های خاصی را فراهم کرده اند.

از مزیت های مهم شارژر های هوشمند قطع کردن خودکار میباشد که بدین معناست هنگامی که باتری گوشی فول شارژ میشود (پر میشود) از آسیب رسیدن به باتری جلوگیری میکنند؛  اگر این مزیت نباشد شارژر مدام ولتاژ و آمپر بیش از حد مجاز به گوشی و باتری وارد میکند و در نتیجه به باتری و گوشی آسیب میرسد.

شارژر های هوشمند از داغ شدن گوشی و باتری جلوگیری میکنند و بدین صورت آسیبی به برد گوشی و باتری وارد نمیشود.

شارژر هوشمند

تمام موارد ذکر شده توسط میکروچیپ هایی که داخل شارژر تعبیه شده اند کنترل میشوند و کاربر با خیال راحت میتواند گوشی خود را بدون نگرانی زیر شارژ بگذارد و دیگر نگران شب تا صبح زیر شارژ بودن و خراب شدن گوشی خود نباشد.

یکی از برند های به نام و با کیفیت که در حال حاضر در ایران و سراسر دنیا شارژر های هوشمند عرضه میکند برند یوسامس (USAMS) است که در زمینه لوازم جانبی موبایل تنوع بالایی دارد و کیفیت محصولاتش بی نظیر است.

از ویژگی های بارز شارژر های هوشمند اندازه کوچک و دوشاخه هایی مناسب با استاندارد های پریز های آسیا از جمله ایران دارند تا با هر مدل پریز برق، سه راهی و چند راهی های محافظ دار و ساده در سراسر دنیا سازگاری داشته باشند ودر ادامه باید اضافه کرد که از تمامی توان ها پشتیبانی میکنند.

شارژر موبایل ایمن

به شما پیشنهاد میکنیم برای استفاده از این مدل شارژ ها حتما یک کابل اورجینال هم تهیه کنید تا سرعت و ایمنی بیشتری داشته باشید و حتی میتوانید از کابل های هوشمند استفاده کنید که با خرید شارژر هوشمند به همراه کابل هوشمند یک پک کامل برای محافظت از گوشی خودتان در زمان شارژ تهیه میکنید.

 چطور تشخیص بدیم یک شارژر هوشمند و ایمن است ؟؟

میتونید خیلی راحت با مراجعه به سایت ما یعنی کاور توی قسمت اخبار سر بزنید و اطلاعات اون شارژر رو با اطلاعاتی که ما در اختیارتون گذاشتیم مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *