مقالات

مگ سیف چیه و چه کاربردی داره؟

مگ سیف اپل

مگه سیف اپل چیست و خصوصیات آن چیست؟

مگ سیف و یا شارژر بی سیم اپل یک شارژ برای شارژ گوشی و دیگر گجت های هوشمند هستش که کافیه گجت نزدیک شارژر بشه تا شارژ کردن رو شروع بشه!

مگ سیف اپل

خب این ینی چی؟ توی دنیا استاندارد های مختلفی وجود داره که طبق اون استاندارد لوازم مورد نیاز ما ساخته میشه یکی از اون ها که QI بهش میگن موجب شد شارژر های بی سیم ساخته و مورد استفاده قرار بگیرن و برای اولین باراپل این کار رو با لپ تاپ های مک بوک خودش امتحان کرد و روانه بازار کرد. با شارژر وایرلس نیاز از کابل کاربر از شارژر به گوشی، لپ تاپ و یا هرگجتی رفع میشه و از اتفاقاتی مثل افتادن گوشی و هر گجتی با خردن به کابل از بین میره.

امسال با عرضه آیفون های سری 12 یک شارژر برای این مدل عرضه کرد که خصوصیات عامیانه و خاص داره!

منظور خصوصیات عامیانه اینه که از آیفون سری 8 تا حالا همشون توانایی شارژ بی سیم دارن و با قرار دادن اون ها روی مگ سیف شروع به شارژر شدن میکنن اما میرسیم به خصوصیات خاص که مخصوص آیفون های سری 12 که به پشت گوشی میچسبه و این با طراحی آهن ربایی که توی گوشی و شارژر تعبیه شده اتفاق میفته و کاربر به راحتی با گوشی کار میکنه و از اونجایی که اندازه مگ سیف طبق استاندارد های کمپانی اپل ساخته شده خستگی از وزنش یا ناراحتی برای گرفتن توی دست برای کاربر پیش نمیاره.

مگ سیف اپل

شارژر مگ سیف اپل که به شارژر مگ سیف آیفون 12 هم معروفه میتونه گوشی هایی از برند های مختلف که توانایی شارژ بی سیم دارن رو شارژ کنه با اینکه خود کمپانی اپل منکر این موضوع شده اما بعد از تحقیقات ما دیدیم که میشه و ویدئو هایی از این موضوع توی یوتیوب موجود هست.

باید خاطر نشان کنم که شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون سری 13 پورت لایتنینگ نداره شروع شده که هنوز از صحت اون با خبر نیستیم و اگر منبع موثقی نشر بده حتما به اطلاعتون میرسونیم. اما اگر اتفاق بیفته انقلاب جدیدی توی حوزه تکنولوژی راه میفته!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *